gymnasium?

sitter och snackar med nalle om vilket gymnasium man ska gå, vi ska ändå snart söka in ,
ska gå samhälls är jag rätt säker på, inrikting vet jag inte riktigt beror på, är mest intresserad av ekonomi just nu, men ärligt har jag ingenaning,
Nalle skule då gå media och hon funderade på "Sundsvalls gymnasium" eller vad de var,
och jag vill helst gå i stockholm, har hittat ett gymnasium där som jag är intresserad av,
men jag vet inte hur de blir med de, annars söker jag samhälls här i piteå & kanske i luleå och hoppas på att jag kommer in, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Gymnasiumet i Sthlm hette iaf "Samgymnasiet"
samgymnasiet.se
(mamma du kan ju kolla de)
hahahhaha aja nu ska jag lätt sova, peeeece på er !;)

annars är de typ att gå i luleå som gäller, för bort frå piteå ska jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0