yeyewowow

jag fick 3000 kronor av pappa i julklapp :) asnajs ska spara dom till stockholm (a)
iaf så har jag itnekunnat skriva för jag har haft dataförbud, eller jag har de än men jag hittade datorn
förstår itne varför hon ska ta den hela tiden ;ss så har inte suttit vid datorn på 2 dagar typ? och hon sa att hon skulle ha den en vecka till, ..
ajaaaa (aa va tp i luleå igår och där köpte jag
nytt löshår,
2 tjocktröjor
ett par mjukisar
occcch en rosa långärmad tröja:)
nu ska jag städa mitt rum så mamma blir glad och nöjd så jag kanske får sitta vid datorn (a)
peeace!

fick tröjan i julklapp, loveeee !

jag kan dedär med att se söt ut måste jag säga;) HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0