god juuul förfan

yes vad har ni fått i julklapp :)?
jag fick masssooor,  ett objektiv presentkort tröja trosor usbminne<3<3<3<3 och typ sjuukt mke mer som jag inte kommer ihåg :)Ska få mina present/presenter av pappa imorgon eftersom jag firade jul med mamma:)
fick också en resa till stockholm, bästa presenten lätt: DDD fast ifs var alla lika bra, men whatever:*
så den 5 april åker jag till stockholm och bor hos maya och emma i en vecka typ, fyfan va underbart.
Ska självklart träffa min babe noosi också fett mke, fyfan vad jag längtar:)
nån som vill ses som bor i sthlm :)?
PUUUSSSS de är bara 100 dagar kvar nu (a)

dock gammal bild som saaatan:)


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★Emelie

Jaaaa :D

2009-12-26 @ 19:24:40
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0